Heb je hulp nodig?
De meest gestelde vragen
Hier vindt u antwoorden op onze meest gestelde vragen. Staat het antwoord dat u zoekt er niet bij? Neem dan gerust contact met ons op via hello@banditjj.com. Ons team helpt u graag verder!
Al onze sieraden zijn van hoge kwaliteit verguld goud en zilver en gaan lang mee. Om je sieraden nóg langer mooi en glanzend te houden, geven we je graag wat tips:
- Doe je favoriete items af tijdens het douchen of zwemmen; water kan de vergulde laag na verloop van tijd beschadigen.
- Verwijder je sieraden tijdens het slapen of sporten.
- Wees voorzichtig met agressieve producten zoals parfums en crèmes.
- Bewaar je sieraden altijd in onze mooie pouch.
- Maak je items schoon of poets ze met een droge, zachte doek.
Indien een bestelling voor 17.00 uur (CET) is besteld streven wij ernaar deze binnen 1 werkdag te leveren. Dit geldt alleen voor bestellingen binnen Nederland.
Kan ik mijn adres nog wijzigen nadat ik mijn bestelling heb afgerond?
Nadat je je bestelling hebt geplaatst, kun je helaas geen wijzigingen meer doorvoeren. Als je een onjuist adres hebt ingevoerd, kun je de bestelling annuleren en opnieuw plaatsen. Let op: Typefouten in de straatnaam worden meestal automatisch aangepast door de vervoerder bij het verzenden van je pakket.
Kan ik een bezorgdatum en -tijd kiezen?
Het is helaas niet mogelijk om een specifieke bezorgdatum en tijd te selecteren. Wij verwerken en verzenden alle bestellingen zo snel mogelijk, zodat je jouw nieuwe sieraden snel in huis hebt!
Wat zijn de verzendmethoden?
- Binnen Nederland verzenden wij via DHL of PostNL.
- Voor België gebruiken wij BPost.
- Zendingen naar de rest van de wereld worden verzorgd door DHL, GLS of DPD.
Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen, wat kan ik doen?
Als je jouw bestelling niet hebt ontvangen binnen de geschatte levertijd, raden we je aan om de trackinginformatie van je pakket te controleren.
- Als je ziet dat je pakket is aangemeld bij de vervoerder maar nog niet verzonden, zijn we nog bezig met de verwerking.
- Als je bestelling langer dan een paar dagen vastzit in de sorteerfase, stuur ons een e-mail naar hello@banditjj.com met je bestelreferentie, zodat we de status van je bestelling kunnen controleren.
- Als je pakket als bezorgd staat vermeld maar je hebt het niet ontvangen, controleer dan je brievenbus of inbox op een bericht van de koerier.
Wat gebeurt er als ik niet thuis ben tijdens de bezorging?
Als je niet thuis bent, kan het pakket in je brievenbus worden bezorgd. Als het pakket te groot is, laat de koerier een briefje achter of levert het pakket bij de buren of een afhaalpunt.
Kan ik mijn bestelling naar mijn werkadres laten verzenden?
Ja, het is mogelijk om je bestelling naar je werkadres te laten verzenden. Zorg ervoor dat je de bedrijfsnaam correct invult bij je adresgegevens, zodat de levering zonder problemen verloopt.
Ik heb een defect of verkeerd artikel ontvangen. Wat moet ik doen?
Neem contact met ons op via hello@banditjj.com en stuur een foto van het defecte of verkeerd ontvangen artikel samen met je ordernummer. Wij zorgen voor een oplossing, zoals reparatie, omruiling of terugbetaling.
Mijn bestelling is niet compleet. Wat moet ik doen?
Controleer de pakbon om te zien of er sprake is van een deellevering. Dit kan gebeuren als een artikel tijdelijk niet op voorraad is. Je ontvangt in dat geval een e-mail over de status. Heb je geen e-mail ontvangen? Neem dan contact met ons op via hello@banditjj.com
Ik heb problemen met afrekenen. Wat moet ik doen?
Sluit je browser en probeer het opnieuw. Controleer ook of het artikel nog op voorraad is, aangezien dit kan veranderen terwijl je bezig bent met afrekenen. Als je blijft tegen problemen aanlopen, neem dan contact met ons op via hello@banditjj.com.
Hoe weet ik dat mijn bestelling is gelukt?
Als je betaling is verwerkt maar je geen bevestigingsmail hebt ontvangen, controleer dan je spamfolder. Als je zeker weet dat er iets mis is gegaan, stuur ons een e-mail.
Kan ik mijn bestelling wijzigen nadat deze is geplaatst?
Het is niet mogelijk om je bestelling te annuleren of aan te passen nadat deze is geplaatst. Dit komt doordat we bestellingen snel verwerken en verzenden. Uiteraard kun je een bestelling retourneren nadat je deze hebt ontvangen. Bekijk hier hoe je een artikel kunt retourneren.
Kan ik mijn bestelling als cadeau laten inpakken?
Momenteel bieden wij helaas geen cadeauverpakkingsservice aan.
Klik hier voor een uitgebreide uitleg over het retourneren van je bestelling. Maar hierbij toch alvast wat extra antwoorden op veelgestelde vragen mbt retouren.
Wat gebeurt er als ik mijn pakket later dan 14 dagen terugstuur?
Zorg ervoor dat je het pakket binnen 14 dagen na ontvangst retourneert. Retourzendingen buiten deze termijn kunnen wij helaas niet in ontvangst nemen.
Is mijn retour goed ontvangen?
Zodra je retour in ons magazijn aankomt, wordt het verwerkt. Daarna regelen we de terugbetaling. Binnen maximaal 2 weken na ontvangst van je pakket ontvang je een bevestigingsmail waarin staat dat je retour is verwerkt en je geld is teruggestort.
Kan ik mijn artikelen ruilen in plaats van mijn geld terugkrijgen?
Helaas bieden wij geen mogelijkheid tot ruilen. Wil je een ander artikel ontvangen? Stuur je ongewenste artikel terug voor een terugbetaling en plaats een nieuwe bestelling via onze website.
Ik wil twee bestellingen retourneren. Kan ik deze samen verzenden?
Ja, je kunt twee bestellingen in één zending retourneren. Dit bespaart verzendkosten en is beter voor het milieu. Zorg er wel voor dat je beide facturen en retourformulieren toevoegt. Hoe duidelijker, hoe beter.
Kan ik sale-artikelen retourneren?
Ja, producten in de aanbieding kunnen binnen 14 dagen worden geretourneerd, net als alle andere artikelen.
Wanneer ontvang ik mijn terugbetaling?
Binnen maximaal 14 dagen na ontvangst van je retour in ons magazijn ontvang je een bevestigingsmail dat je terugbetaling is verwerkt. Het bedrag wordt binnen 5-10 werkdagen teruggestort op de oorspronkelijke betaalmethode waarmee de bestelling werd geplaatst. Let op: op je bankafschrift kan onze terugbetaling vermeld staan onder de naam Mollie.
Ja! Wij bieden 6 maanden garantie op al onze sieraden, gerekend vanaf de aankoopdatum. Al onze sieraden zijn van hoge kwaliteit verguld goud en zilver en gaan lang mee. Om je sieraden nóg langer mooi en glanzend te houden, geven we je graag wat tips:
- Doe je favoriete items af tijdens het douchen of zwemmen; water kan de vergulde laag na verloop van tijd beschadigen.
- Verwijder je sieraden tijdens het slapen of sporten.
- Wees voorzichtig met agressieve producten zoals parfums en crèmes.
- Bewaar je sieraden altijd in onze mooie pouch.
- Maak je items schoon of poets ze met een droge, zachte doek.
Neem gerust contact met ons op via hello@banditjj.com. We helpen je graag verder!